Oikea sisältö. Oikea paikka.

Wanhassa Satamassa viestitään

Edita Publishing Oy osallistuu Wanhassa Satamassa 23.–24.9.2014 järjestettävään Markkinointiviestinnän viikko -tapahtumaan. Meidät löytää emoyhtiömme Nordic Morningin osastolta E2b yhdessä sisaryhtiöidemme kanssa.

Tule piipahtamaan osastollamme ja kuuntelemaan mielenkiintoisia puheenvuorojamme kabinetissa E103.

Hyvä aloitus tapahtumalle on tiistaiaamun ensimmäinen puheenvuoromme: Digitaalinen viestintä kehittyy. Pysyykö yritysjohto tahdissa? Edita Publishingin toimitusjohtaja Päivi Hietanen kertoo digitalisoitumisen tarjoamista mahdollisuuksista johtajille tiistaiaamuna 23.9. klo 8.50 alkaen.

Hyödyllistä tietoa viestintäjohdolle tarjoaa myös klo 9.30 alkava puheenvuoro, jossa Asianajotoimisto Borenius Oy:n lakimies, OTM Antti Innanen puhuu brändin arvosta. Minkä arvoinen brändi on yritykselle ja miten sen voi suojata?

Keskiviikkona 24.9. klo 14.30 kannattaa yritysvastuuviestinnästä kiinnostuneiden olla paikalla. Mitopro Oy:n Senior Adviser Mikael Niskala havainnollistaa, miten tehdään hyvää yritysvastuuviestintää. Entä mitä pitää ottaa huomioon matkalla kohti GRI G4:ää ja integroitua raportointia?

Tavataan viestinnän ajankohtaisten asioiden äärellä!

Lisätietoja koko tapahtumasta: www.markkinointiviestinnanviikko.fi
Konsernin ohjelma kokonaisuudessaan: www.nordicmorning.fi