Oikea sisältö. Oikea paikka.

Uskallan, siis olen kiinnostava

Millaiset organisaatiot voivat tuottaa hyvää ja kiinnostavaa sisältöä? Ne, jotka uskaltavat.

Internetissä on tarjolla kaikkea ja enemmän, eikä keskinkertaisella sisällöllä pärjää tässä kilpailussa.

Kaikki ovat tottuneet siihen, että laadukkaasta sisällöstä ei tarvitse maksaa.

Ilmaisuus on toki suhteellinen käsite: vastineeksi joutuu tinkimään yksityisyydestään ja altistumaan mainonnalle.

Sisältöä käytetään yhä enemmän sisäänheittotuotteena, jolla potentiaaliset asiakkaat houkutellaan brändin pariin.

Yritykset ovat ryhtyneet julkaisijoiksi ja rakentavat omia toimituksiaan tai ostavat palvelua alan toimistoilta.

Sisältömarkkinointi on konkretisoitunut pöhinästä liiketoimintaa hyödyttäväksi tekemiseksi.

Me haluamme olla mielipidejohtajia, julistavat kunnianhimoisimmat.

Tällaisissa tavoitteissa ei ole mitään vikaa, mutta ne jäävät helposti saavuttamatta.

Suurin este on usein organisaatio itse. Ei ole rohkeutta tuottaa kohderyhmää puhuttelevaa sisältöä.

Kukaan ei jaksa omalla ajallaan kuunnella oman erinomaisuutensa toitottajaa. Miksi töissäkään?